Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza van der W - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza van der W - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

6 maanden Azië: 2 maanden in India bij mijn vader, dan 2,5 week Bali en Lombok met mijn moeder, dan 2,5 maand rondreis door Zuid-Oost Azië en ik slut de reis af met 3 weken bij mijn vader in India.

Recente Reisverslagen:

Liza

21 jaar, afgestudeerd aan de pabo, juf. 6 maanden Azië: 2 maanden in India bij mijn vader, dan 2,5 week Bali en Lombok met mijn moeder, dan 9 weken rondreizen door Zuid-Oost Azië en ik slut de reis af met 3 weken bij mijn vader in India.

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19910

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2012 - 09 April 2013

Mijn eerste reis

15 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: