Morgen is de grote dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liza W - WaarBenJij.nu Morgen is de grote dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liza W - WaarBenJij.nu

Morgen is de grote dag

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

16 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Morgen is de grote dag dat ik voor 6 maanden naar India vertrek, een reis waar ik al 6 maanden naar uitkijk.
Vanmiddag nog even naar den haag geweest om mn visum op te halen, die net op tijd klaar ligt. Veel stress gehad of die wel op tijd klaar zou zijn. Dat was nog even spannend, maar het is goegekomen dus!

Zo'n reis is niet niks, je moet veel voorbereiden en weinig meenemen. Ik heb geluk dat ik bij mn vader begin en eindig, dus zó weimig hoef ik niet mee te nemen, scheelt wel!

Laatste dagje is vooral laatste dingen regelen: koffer inpakken, belangrijke documenten inscannen, inchecken (ik wil wel een stoel bij het raam!), laatste dimgen kopen, boeken op mn e-reader (laten) zetten enzovoort. Vannacht niet zo heel goed geslapen omdat ik toch best zenuwachtig ben. Sinds een paar dagen heb ik er ook heel veel zin in. Het was lange tijd gewoon een verhaal, niet iets wat ik echt zou gaan doen, maar na dit weekend vol met afsheidsfeestjes, besef ik steeds meer dat ik echt wegga. En ook dat een half jaar eigenlijk helemaal niet zo lang is!

Morgen om half 11 vlieg ik, er gaat een groot afscheidscomitee mee, dus ik zal niet eemzaam weggaan. Wel als ik de douane doorben, nadat ik iedereen heb uitgezwaaid heb en vast een traantje heb weggepinkt;-) maar die eemzaamheid zal niet lang duren, want 17 uur later stap ik het vliegtuig uit, het drukke en chaotische India in, en word ik opgehaald door mn vader, mn zusjes en mn stiefmoeder om 2 maanden lang bij hun te gaan wonem en zaterdag al meteen een week op vakantie te gaan!

Als ik in India ben zal ik weer een verslag plaatsen, van hoe het er daar uitziet!

Xxx Liza

P.s. leuk trouwens dat jullie dit allemaal lezen :)

  • 16 Oktober 2012 - 19:47

    Lydis:

    Veel plezier lieve nicht! Beleef en geniet! Goede reis morgen!

  • 18 Oktober 2012 - 16:49

    Dapha:

    Hee liez!

    hopelijk heb je een goede reis gehad:) ben erg benieuwd naar je verhalen en inderdaad 6 maanden is niet zo lang;)

    'i'll see you soon then' (Dear John)

    XXX
    Dapha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2013

Vakantie in Udaipur en Agra

17 Maart 2013

Thailand

22 Februari 2013

Laos

06 Februari 2013

Vietnam

22 Januari 2013

Cambodja
Liza

21 jaar, afgestudeerd aan de pabo, juf. 6 maanden Azië: 2 maanden in India bij mijn vader, dan 2,5 week Bali en Lombok met mijn moeder, dan 9 weken rondreizen door Zuid-Oost Azië en ik slut de reis af met 3 weken bij mijn vader in India.

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 19928

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2012 - 09 April 2013

Mijn eerste reis

15 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: